Tuesday, August 24, 2010

AWARD DARI CELCOM!!


eh eh eh

dan dan kan tajuk tu 

hikhik..

semenarnya td duk asyik
buat kerja kat ofis i

tetibe tinjau dan terjah belog boring i nieh
wahh...tetibe kuar nama CIK TOM
kat chattbox

ckp i dapat award dri dia
waa...bru jek seminggu belog saya ni
tetibe dah ada org sudi kasik award

gitteww kan..*feeling2 dapat award red carpet*
tengok2 kat bawah ada tikar mengkuang jek
hekhekhek

ok2..ini award dari cik tom comel
sesuai dengan award yg suhweeet ini
tarraaa


cik tom ne memang sgt2 friendly
etry2 saya pon dia yg rajin komen
tengs sgt2 cik tom
sudi baca entry boring and ntah apa2 saya nie
terharuu...*sob3...seb baik ada tisyu premier 1kotak*
hikhik

tapi betul2 terharu..
appreciate this award and love ya cik tom
keep in touch ya.!!
;p

so i nak kasik la award nie plak pada


haa...ok..again tengs so much cik tom!
hehe..jum3 naik pentas amik award
ekekekeke

^__^

6 comments:

Tomato Gurl's Life said...

hihi...segan dear..melambung puji..lylo pun peramah sangat..tue cik tom suka jenguk n komen..bagi support kat lylo n kawan2 :)

hemyliatolylo said...

hehehe...okeh..segan ker..meh2 masuk dlm selimut kalo segan..ekekeke...but u r really frenly fren i;ve ever found...tengs ya support lylo..;p

HaNTwO said...

huhu tq ye hemyliatolylo..hantwo dtg ambik....nak komen byk2 pasni...lalalalala

hemyliatolylo said...

ahaks....u r pleasure my frenz....hikhik..sama2..
ngeee

Tomato Gurl's Life said...

sorok dalam selimut..ekekke..tenkiu dear :)

hemyliatolylo said...

hakhak...welkem bebe..selamat hari rayer...ekekeke..;

Related Posts with Thumbnails