Sunday, August 29, 2010

MASIH RINDU!!




sepi di kamar sendiri
tiada alunan yang indah menyanyi
menatap kosong ke dada lappy
hanya dia yang aku nanti

namun...skrin lappy masih sunyi
tiada lagi muncul dia disini
eh ..baru aku sedari
dia memang tak online malam ni..
hihi

tetapi


hati ini masih merindui
rindu kehadirannya disini
menemani aku saat sepi
menemaiku malam2 hari
bergelak ketawa sampai ke pagi


arghhhhhhh....


lamanya kamu disana
membuat aku gundah gulana
kadang2 sampai aku tertanya
kenapa aku rindu kamu setiap waktu dan ketika?
owh..adakah ini Cinta?
atau mainan hati semata-mata?
hurm...
aku tidak mampu untuk menafsir segalanya
apa yang ku bisa kata
aku hanya rindu akan dia


owh mr oltromenku
cepatla pulang wahai kamu
hatiku sudah tak tertanggung rindu
huhu
maafkan aku kerana
AKU SANGAT RINDU KAMU!!

2 comments:

CIK TOM said...

wow romatiknya...lalala

hemyliatolylo said...

hahaha...lucu jek cik tom..ape yg romantik u?ekekek...;p

Related Posts with Thumbnails