Friday, August 20, 2010

HEY KAMU


Hey kamoo...
kamu tahu tak kamu itu lucu
pagi2 dah buat aku ketawa
ketawa terbahak-terbahak
sampai nak pecah usus aku

huhu

hey kamoo...
kamu tahu tak kamu itu comel
ya..comel untuk lelaki maksud aku
senyum dan tawamu bisa buat aku senang
dan tenang

hehe

hey kamoo...
kamu tahu tak kamu itu rajin
tidak pernah jemu melayan aku yg suka merapu
suka merajuk dan banyak kerenah

huhu

hey kamoo...
kamu tahu tak kamu itu sungguh baik
baik tutur kata..baik budi bahasa..baik layanannya
hingga bisa buat aku terpesona
kadang2 buat aku mahu jatuh cinta 

hey kamoo..
kamu suka ckp wek wek
bila aku puji kamu
sungguh lucu aku rasa
hahaha
mungkin kamu malu
mungkin juga kamu segan
tapi aku suka cara kamu

hey kamoo..
tengs ya hadir dalam hidupku

No comments:

Related Posts with Thumbnails