Friday, August 20, 2010

Hadirnya Kamu..


sejak 2 minggu ni terasa
bahagia dengan kehadiran 
seseorang dalam hidup aku

dia datang tanpa ku minta
dia hadir tanpa ku duga
dia bahagiakan aku tanpa ku pinta
dia la penceria hari2 ku setiap masa

sungguh bahagia seketika ku rasa
dengan timbunan kerja2 di ofisku
dia datang dalam hidupku
tanpa di sangka, 

namanya sentiasa menjengahku di kotak YM ku
apetah lagi di skrin nsetku tanpa mengira masa
dia ada saat ku duka
aku sangat2 terasa dihargainya



kadang-kadang susah untuk aku percaya
bagaimana aku dan dia boleh rapat sebegitu rupa
sedangkan sebelum ini aku benci sgt
padanya..tetapi mengapa benci itu tetiber bertukar menjadi suka?

huhu...
namun aku takut untuk semua ini
takut ianya sementara
takut untuk menerima apa akan jadi pada akhirnya
apa yang aku mampu harapkan
semoga aku dan dia sentiasa bahagia
untuk tika ini
juga sampai bila-bila

terima kasih my oltromen..u always make my life
alive
im really appreciate u
^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails