Wednesday, August 25, 2010

HEY MY SUNSHINE!!


A night hug warms your heart,
A night kiss brightens your day,
and A good mornink to start your day!! 


Morning my sunshine
 you re my only one
hope u will be fine
 throughout the day
!!!
^_^

Eh ..hari ini saya datang awal ke tempat kerja..ahaks
pukul 8.15 dah berlenggang kankung belacan
masuk ke bilik saya
huhu
*mcm xpercaya boleh datang awal mcm nie..ekekekekekeke*
eh..kena sampuk ker??
ye kowt..sah dah mmg kena sampuk ngn semangat oltromen
ahaks!

yer..mr oltromen datang kerja lagi awal dan sgt2 awal
pukul 6.15 dia dah odw ke tempat kerja
hohoho
sungguh kagum!
so hari ini i cakap kat dia nak dtg awl jugak
sbb dah kena sampuk dengan semangat badi dia
hakhak
dia juz laughing at me
*bboleh ke u dtg awl nieh...citt..xpercaya pulak ea*
hehe..at last dh smpai kul 8.15, terus capai ym chatt boz 
truss buzz dia..!
*bukti nk tunjuk i dtg awal..ekekekeke*

ok..sampai2 jek terus buat kerja i
sampai la kul 10. huhu
dah penin+ penat+longlai
so  i ke bilik oltromen untuk tanya something bout alat yg i need to use
huhu..terserempak kat tangga..tengok mata dia merah yg amat
menangis kah?hakhak..x logikkk!
ok..semenarnya dia tertido..baru mangun..hakhakhakantoi

ok. then i ckp its ok..at 11 i'll come back
hoho

ok..need to continue my work
eh..kena tengok enzyme saya dulu
hingga jumpa lagi yer
babai

cheers,
Lylo




2 comments:

Tomato Gurl's Life said...

la 1 ofis ek dgn mr.tomen..huhu

hemyliatolylo said...

hikhikhik..satu depatrment but lain tempat..hehe

Related Posts with Thumbnails